Servis, náhradní díly a podpora

Potřebujete záruční nebo mimozáruční servis?

Jsme e-shop oficiálního zastoupení výrobce, proto máme k dispozici všechny potřebné informace a náhradní díly pro profesionální servisní zásah. Pokud tedy potřebujete vyřešit jakýkoliv servisní požadavek nebo dodat náhradní díl, obraťte se na nás. Více informací o tom, jak postupovat v případě reklamace, objednávky servisu nebo dodávky náhradních dílů najdete v jednotlivých odděleních níže.

 

Jak objednat spotřební materiál a náhradní díly

Potřebujete spotřební materiál? Většinu spotřebního materiálu najdete zde, v e-shopu, v příslušné k...

Jak objednat servis

Uplynula již na Vašem přístroji záruční lhůta nebo potřebujete provést mimozáruční servis? I pro mi...

2 položek celkem

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení